2007-09-05

Från nu...

Okey... då verkar det väl vara klart... för nu...

Nummer 2 fått ett annat namn... "Resten av mitt liv"... och kanske är det väldigt mycket mer passande... jag tror det faktiskt...

Vägen ligger öppen... och tiden får utvisa vad som händer... med livet, omvärlden... och allt annat... vem vet vad som väntar bakom nästa vägkrök... där det kan finnas utrymme för nya erfarenheter, insikter och möten...

Jag ska... måste fortsätta mitt skrivande... det är numera en viktig del i allt som händer och jag hoppas att mina tankar & reflektioner kan ge något tillbaka... till omvärlden...

Det finns så mycket, mycket mer... att skriva om...

Ha en fortsatt bra dag allihop !

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin header du gjort!! Du är verkligen duktig på det där..
*vill ha vill ha*...

Anonym sa...

Jag gillar det nya namnet!

**MY LIFE** sa...

så fint så.. Men de MÅSTE ju jag tycka som har en liknande *header*
Ha det gott
XENA

Anonym sa...

Det ser mycker bra ut, Tierra.
Är lite van nu med att se det andra på höger sida istället för vänster ;), men jag vänjer mig.
det är roligt med lite förnyelser ibland.

Ha en fortsatt bra kväll.
Magnus

Anonym sa...

Det var ett bra val tycker jag=)
Ha det så gott/kram