2007-09-11

Bara en halvtimme...

Kan inte riktig släppa det där med att jag försov mig i morse... hela dagen är som förryckt... och jag får liksom hela tiden försöka jaga ikapp tiden här på jobbet...

Jag går inte i korridorerna... mellan möten och arbetsuppgifter... jag småspringer... som om det nu skulle göra någon större skillnad...

Tiden som ju redan passerat kan man ju inte precis få tillbaka... hur mycket man än försöker... den är för alltid borta... och jag känner att mina försök att hinna ifatt tiden bara leder till stress...

Måste verkligen se till att komma upp i rätt tid framöver... man mår inte bra av att fara runt som en skållad råtta...

Nu tänker säkert en och annan... "Men blogga det hinner han allt !"

Jo, det gör jag... för jag måste nog försöka hitta några minuter av relativt lugn... då jag kan få skriva ner lite av allt det som snurrar inne i skallen... och det tar faktiskt inte så många minuter att få ner några rader här...

Återigen... tänk... att en halvtimmes för lång sömn... kan påverka så väldigt mycket... hoppas nu bara att jag hinner med allt... om inte får jag väl ta det i morgon i stället ;-)

Tur att jag normalt sett är ganska så morgonpigg... och jag kommer nog med stor sannolikhet vara här på jobbet... minst en halvtimme tidigare i morgon bitt...

Dags att fortsätta jobba... jag ber om ursäkt för att bloggen idag inte blev så himla intressant... får försöka rätta till det framöver...

Ha en trevlig eftermiddag & kväll !


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså man har försovit sig idag? Blogga hinner man ALLTID!!
Önskar dig en bra dag :)

Anonym sa...

Du vet Tierra, det är ingen idé att stressa, man ska skynda långsamt istället ;).

Har kollat upp det där tipset, jag har sett ett set med +1,+2,+4 av Soligor, och ett från Hoya med +3, har inte hör om märkena, har du?? men priset är jättebra.

Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll.
Varma hälsningar/Magnus

Anonym sa...

Det är så trist att försova sig... Vi vet det här av makens erfarenheter:))

Hoppas att dagen rätade till sig för dig!

stella sweden sa...

Hej!
Jag jobbar på en kulturmötesplats och en morgon skulle jag öppna, men försov mig! Bussen hade gått. Jag hade varit på fest ganska sent kvällen innan så jag vågade inte ta bilen.
Det blev taxi! I två mil!

Sen dess har jag aldrig försovit mig!
;)