2007-09-12

Stackars liten...

Ja, vad ska man säga... "vad var det jag sa"... men så här ser i alla fall "minstingen" ut just nu där hemma...

Ett litet felsteg från en större hund (inte vår)... rakt på tassen... och dags för veterinärbesök... liten fraktur på ett ben i tassen... det blir nu minst två veckor i bandage och krage som väntar... *suck*

Dyrt blir det också... och även om det inte i detta fall drabbar mig personligen... så jag måste nog trots allt ändå reagera över de osannolikt höga kostnaderna... man måste betala... när man tvingas besöka en veterinär med ett husdjur... och det trots försäkringar...

Nej, måste vara lite "elak"... aldrig mer en liten hund... inte om jag får vara med och bestämma... och det tänker jag...

I´ll be back !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

K sa...

Stackars liten! Kattfröken hälsar att han/hon kryar på sig snabbt. Själv minns hon fyra veckor i december med tratt. (Efter en kastrering som gick upp efter två veckor.)

Anonym sa...

Jag lider med den stackaren, jag har själv aldrig haft tratt, men väl gipsade fötter.
Ta hand honom/henne på bästa sätt.

Ha en bra eftermiddag/kväll

Magnus

Anonym sa...

Stackars liten =(Hoppas allt är bra med dig iallafall/kram