2007-09-19

En kort historia...

Det har ju, som ni vet, funnits en del annat att tänka på de senaste dagarna... men jag kom just på... att jag glömt bort att berätta en annan liten trist sak...

Ni kommer ju säkert ihåg den "lilla hunden"... den vi (läs: äldsta dottern) blev fodervärd för i slutet av juli... den "lilla söta hunden" som skadade benet... vilket i sin tur ledde till ett lite "dramatiskt" avslöjande... häromdagen...

Det visade sig nämligen att de som köpt hunden... inte riktigt sagt allt som de borde till kennelägaren... och för att nu göra en lång historia kort... innebar det att de begärde att köpet upphävdes och att den "lilla hunden" skulle lämnas tillbaka...

Inte mycket för oss fodervärdar att göra... i häromdagen åkte den "lilla hunden" hem igen... till matte och hundsyskon...

Jo, jag vet att jag inte var så intresserad... av att ha en hund till... men det kändes ändå dumt... att efter bara ca. 2 månader... lämna tillbaka den... men, men så kan det ju tyvärr gå ibland...

Tror att "vissa" nu vet att det är bättre att äga en hund själv...


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla söt. Trist för dindotter är det ju. Hoppas hon tar det bra.Ha en fin kväll/kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Nämen, vad trist.
Hon är ju så himla söt =)

Sån hund skulle jag kunna tänka mig.

Hoppas du får en bra dag,
det ska jag ha i alla fall =)

Kram kram, veronica