2007-09-05

Ny riktning...

Tystnaden och svarta mörkret sänkte sig snabbt i går kväll... över bostadsområdet... det var riktigt fuktigt och råkallt... och trots att jag normalt nästan brukar lida av värmeslag där inne i min skrubb under trappan... så satt jag och frös... ända in i märgen...

Satt och funderade lite... testade lite nya inställningar & färger för bloggen... och jag tror att det kommer ske lite förändringar ganska snart... vill förnya lite, ge bloggen en annan mer anpassad inriktning... ja, till och med ett nytt namn kanske...

Så... om det ser lite annorlunda ut... håll ut... för jag är säkert klar ganska snart... det är nog inga stora ändringar... mer kanske personliga anpassningar eftersom det sker saker på olika fronter...

Jag är övertygad om att ni kommer känna igen er även framledes och jag tror definitivt, att jag kommer fortsätta på den inslagna vägen... i hur och vad jag skriver om...

Nu ska jag hämta ännu lite mer kaffe... och sedan försöka hinna testa lite till... innan alltför många här på jobbet vaknat...

Hoppas er morgon börjat bra !

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, lite förändringar eller anpassningar som du säger kan faktiskt vara bra ibland så att det följer de inre förändringarna och pushar dem i fortsatt rätt riktning!!!

Ha en bra dag, vännen och kram!

Anonym sa...

Väntar med spänning på dina ändringar :) Hoppas din dag blir bra!! *kram*

Anonym sa...

Jag märker redan nu en liten förändring, då du ändrat "sida".
Det kan vara kul!

Anonym sa...

Jag gillar bilden med nyvässade pennor!