2007-09-04

Kors i taket !

Vad i hela friden är nu detta ? Har han vaknat på fel sida ? Vem hade kunnat tro något sånt ? Kors i taket !

Jo... det är sant... för första gången på evigheter... så började jag dagen med en FRUKOST ! Inte mycket... men en liten start...

Tänkte prova och se om det gör någon skillnad... om humöret blir bättre, om lusten återvänder... ja, ni fattar...

Vem vet... kanske början på något helt nytt... mitt nya liv eller så... men, men... "en dag med sol... gör ingen sommar..." och det kan ju trots allt bara varit en tillfällig sinnesförvirring också ;-)

Nu måste jag strax gå på möte... Ha en bra dag !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra =) Jag tror säkert att du kommer märka skillnad. Kroppen behöver ju få energi för att orka med, vilket jag vet att du redan vet...Hoppas din dag blir strålande och att du känner dig riktigt alert, så att du fortsätter i den banan sen/kram

Anonym sa...

Frukosten är faktiskt inte överskattad, den behövs!!! Lycka till!!! Ha en bra dag!!!

Anonym sa...

Med tanke på din bloggadress skulle man ju kunna tro att du var en riktig frukostmänniska. :)