2007-09-26

Iskallt inlägg...

Jag är ledsen... kunde inte låta bli... när jag nu satt och letade runt bland alla mina bilder här i datorn... så påmindes jag om vad som komma skall... trots klimatförändringar m.m.

Hittade ett par bilder... tagna den 21 januari i år... och det är nästan att jag känner av kylan även nu... snart är det dags igen...

Usch... i kväll måste jag åka och storhandla... lönen ska spenderas på bröd & mjölk... kyl & frys ska fyllas på igen... nog f-n finns det roligare saker att göra en onsdagskväll...

Hoppas NI får en lite trevligare kväll !


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, det finns alltid roligare saker att göra än att storhandla till exempel sitta här och med fasa se på dina iskalla bilder och veta att jag MÅSTE leta rätt på termobyxorna i tid i år:))) Ha det bra, trots storhandling, handla något gott!!!

Anonym sa...

Mmm..hoppas du hitta nåt smaskens eller du kanske är en sån som har karaktär att avstå sötsaker...typ Nötkola kakan på min blogg ;)...
själv är jag hopplös..ha ha..likasåbra att handla så kan du göra nåt annat roligare till helgen..t.e.x fotografera?? Kram..

Anonym sa...

USch ja..roligare saker finns det att göra och spendera pengarna på.
Hoppas allt är bra/kram

Anonym sa...

Brrrr...fast när det är snö tycker jag att vintern är helt okej.
Påminner mej om att det är dags att prova overallerna på barnen.

Fördelen med storhandling är ju att man slipper handlingen på ett tag sen. Inte kul att springa i affären var och varannan dag...

Strumpstickan sa...

Huuuuuuuuuua vad det ser kallt ut! Brrrr...

Fin blogg!

Sophia sa...

Men bilderna var fina i alla fall. Där jag bor (på åland) blir det aldrig någon riktig vinter längre... Fast allt ska ju vara med måtta förstås.