2007-02-28

Det gick !

Tänk vad lätt allting går ibland... allt bara blir precis så som man hoppats och trott... det är man inte bortskämd med precis...

Jag fick, äntligen, en löneförhöjning !!

Kom tillbaka från mötet med min chef för en liten stund sedan... och utan att jag ens behövde fråga... så berättade han att de bestämt att min lön skulle höjas... och det blev inte bara lite...

Hela 4.000 kr mer i månaden ! *skrattar* Ja, det blev en riktigt bra dag det här... det trodde jag knappast på i morse...

Nu ska jag ta och fira lite... med en Coca-Cola till arbetet...

Ha en trevlig kväll !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Tierra! Det var ingen dålig lönehöjning. Ungefär som min totala månadslön utöver förmånerna, hehe. Ska kanske fundera på en anställning istället...

Linnéa sa...

Grattis! Kan ju informera om att det är mer än vad jag får i månaden också... Men så är det att leva på studiebidrag. Inte länge till man får göra det nu...
Hoppas dagen fortsätter vara bra =)

Anonym sa...

åååå, vad kul!!
Grattis =)
Det är du ju värd.

Kram, vonkan

Anonym sa...

Jättekul för dig=)
Det var ju ingen dålig höjning i månaden det;)
Du ser.. nu kan du tänka att det blir bara bättre;)
Ha det fint/Annelie