2007-02-11

Fönstershopping...

Ibland gäller det att ha ögonen... och kameran med sig !

Jag var inne i stan idag... för att köpa en ny fleecetröja och tog som vanligt en runda bland affärerna som säljer friluftskläder... och vad får jag då se i ett skyltfönster ? !

Jo, som ni själva ser på bilden här ovanför... en liten SKYLT !

Undrar just om jag kan få den där boken i lavinkunskap... genom att gå in och presentera mig... *skrattar*

Dessutom har jag ju redan köpt en Gore-Tex jacka i den där butiken förra våren... vilket jag ju också skrev om här i bloggen... men, jag misstänker nog att det inte gäller retroaktivt precis...

När man tänker efter lite... så kanske det inte är helt fel... att ha en bok i lavinkunskap, den kan kanske komma till användning när man minst anar det...

Som sagt... gäller att ha ögonen med sig ;-)


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

3 kommentarer:

Isprinsessan sa...

Risken är nog att de sätter dig i arbete... som säljare i butiken.

allt gott till dig

Anonym sa...

Köpa goretex plagg från Tierra????
Visste inte att DU sålde kläder..
*garvar*
SKojjar bara men var ju lite kul med den skylten..
Idag har jag flashat mina tatueringar på gymet.. hehe...
På tisdag är det mer folk. Blir nog linne då också.. Är såååå nöjd.
Vilken tatuerare var det du anlitade? Min är Doc Forest..
SÅÅÅ nu fick han lite reklam osså
Natti natti..
Cinapina

Anonym sa...

Det var festligt att du hade kameran med när du sprang på den skylten=)
Ha en riktigt skön kväll/Annelie