2007-02-07

De e mycke nu...

Mailkorgen överfull... kö i ärendehanteringssystemet... för många möten bokade... och för mycket spring i korridorerna...

Med andra ord... lite för mycket just nu... och som konsekvens har jag bestämt mig för att ta en kort time-out från bloggen... från och med i morgon eller fredag...

Jag kommer inte försvinna helt... aldrig... men jag måste dra ner lite på bloggskrivande på vardagarna ett kort tag framöver...

Om jag bara får några dagar på mig... så är jag säkert ikapp med det som just nu är ett berg av saker som ska fixas...

Lovar dock dyka in här och skriva... eller hälsa på er andra... så snart den minsta lilla lediga stund finns :-)

Sköt om er allihop & ha en riktigt trevlig helg !


P.S. Oroa er inte... jag är nog tillbaka här snabbare än ni anar ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kan det bli.. Ibland behöver man komma ifatt.
Själv får jag en ofrivillig bloggpaus när jag åker till Kungliga huvudstaden för att tatuera mig o sen vidare till en tjejkompis för en cider/tjejkväll..
Lär bli mkt fniss.
Vem vet. Kanske kan låna hennes dator o få till en fnittrig liten blogg osså..
Lovar inget dock. JO jag lovar bild på tatueringen så snart jag kan..
Din var ju jätte snygg som du visade för ett tag sen..
Cinapina

Anonym sa...

nämen nämen....just när jag börjar vara varm i kläderna..Hmm..jaja/Anna-karin