2007-02-01

Bara timmar...

Det är inte så särskilt långt kvar nu... sent i eftermiddag bär det äntligen av... till landet i öster... ikväll sitter jag på planet till Riga.

Kan meddela att passet är återfunnet, låg prydligt undanstoppat på en plats jag inte kom ihåg först... dessutom låg där det lilla kortet för sjukförsäkringen inuti...så nu känns det bättre och inte alls lika oroligt längre.

Lyckades ta mig till jobbet komunalt idag... är inte precis varje dag man måste ut och åka pendeltåg samt buss... och som vanligt här i Stockholm... vill man åka på tvären... så måste man först åka in till stan och sedan ut igen... om ni fattar ?

Resfeber ? Jag ?......... Neeeeej då...inte alls ! ;-)

Nu ska jag jobba lite... återkommer nog innan jag drar iväg !

Ha en bra dag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Resfeber??
Jo jag kan förstå det.. Är ärligt lite avis på dig som ska åka.
Hade gärna krupit ner i väskan o följt med..
*fniss* men det går inte du har inte ngn så stor väska..
Själv har jag tattofeber.. Bara en vecka kvar i morgon.. Positivt pirr i magen kan jag lova..
Cinapina

Anonym sa...

Det där verkar hur kul som helst att bo i Storstade Stockholm.. nä dit vill jag inte "vallfärda". Men det är klart är man född där så är det lite lättare med allt. Jag håller mej till den skånska myllan o drar vidare här.
Måste vara kul att stick iväg till ett sådant land och se det lite grann från sin egen synvinkel.. inget lär vara sej likt som i vår moderna värld .
Kaffebönan

Anonym sa...

Hej Tierra!

Åh... vad spännande!

Längtar redan att få läsa just din betraktelse av resan. Har en känsla av att du kan återge en alldeles unik spegling av Riga.

Din djupa sinnlighet överstiger andras - Din förmåga att se bortom, och ändå innanför... och samtidigt lyckas återge ett budskap i det du förmedlar... skriver; det är storartat!

Var rädd om dina gåvor och dig själv!

All lycka till på resan och glöm för all del inte kameran!

Kram från Camilla