2007-02-15

Riktigt äckligt...

OK... först en liten VARNING... fortsätt inte läsa detta blogginlägg om du är lite känslig... Så, nu är ni varnade...

På den här arbetsplatsen, där jag har mitt uppdrag, så jobbar det säkert närmare 800-900 personer... majoriteten är nog män, vilket ju inte är helt ovanligt inom IT-branchen... MEN det var inte det detta skulle handla om...

Det som gör mig irriterad, arg...och kanske framförallt äcklad... är det här med toaletterna... närmare bestämt herrtoaletterna...

Visst vet jag att det kan vara lite si & så med hur dessa ser ut när man går på krogen... MEN HÄR... på vår gemensamma arbetsplats !

Jag skulle gå på toaletten nu efter lunch... och den syn som mötte mig var nästan overklig... Hur F-N kan man bara lämna toalettstolen i ett sånt tillstånd ? Jag höll nästan på att få upp lunchen igen...

Så jäkla svårt kan det väl inte vara att göra rent efter sig... det står ju t.o.m en toaborste precis intill själva toan...

Dessutom, är man så dålig i magen... ja, då borde man nog stannat hemma i stället !

Tyvärr var det inte precis första gången jag upplevt detta på just det här företaget... och man kan ju inte låta bli att undra lite...

Nej, usch... nu släpper jag nog detta ämne för denna gång... och hoppas på en förbättring snarast...


P.S. Toaletten på bilden har inget med denna historia att göra ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej fy sjutton va äckligt.Jag har också varit med om incidenter på toaletter. Du ska inte tro att tjejer är bättre. En damtoalett på något danshak kan vara lika med döden.Där kan man finna saker i handfat,på golv och gud vet allt.Hua va snuskigt. Jag brukar tänka på hur dom har det hemma.
Ha det jätte fint
Annelie

Anonym sa...

Nä, fy vad äckligt!! Tänk att vuxna människor inte klarar av att sköta det mest elimentera vad det gäller sin hygien......
Apropå dåliga magar, så hoppas jag att du slipper magsjuka själv, med tanke på misntingen...
kram
/M

Anonym sa...

Urk..
Tur det är flunsa jag har o inte magsjuka.. Då hade jag nog fått springa igen. Fasen så äckligt..
Förstår dig..
*blombergskan*