2007-02-27

På jakt...

Morning... *gäspar*

Tror jag fortsätter lite på katt-temat... jag har inte riktigt fått sova ordentligt i natt... allt på grund av två riktiga "vilddjur"... de två katterna där hemma...

Kattmaten tog slut i går kväll men jag hoppades att de trots allt skulle kunna nöja sig med det lilla de fick... Ack, vad jag misstog mig !

De har hållit mig vaken minst halva natten... hoppat upp på hyllor... rivit ner minsta lilla lösa sak som "stod bra till"... väckt hunden... bråkat med varandra... ja, jag tror nästan de gjort ALLT bråkigt & busigt de kunnat under natten...

Fick till slut lov att, vid halv 6-tiden, ta bilen bort till den närmaste nattöppna bensinstationen och köpa kattmat... bara för att lugna de två "monstren"...

Ska åka förbi på vägen hem idag och köpa en hel pall med kattmat tror jag... inte för jag fattar hur de får i sig allt... för tjocka är de inte... Inte en till sådan natt !

Men visst... de är SÅ SÖTA... när de sover !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst är de söta;) men som sagt, kan vara ganska odrägliga nattetid - känner igen det där ;). Själv hade jag en som jagade både ögonlock och fötter då man låg o sov....eller försökte sova rättare sagt...
Hoppas du mår bättre och har fått litet rätsida på saker o ting nu. Tänkt på dig.... Kram /M