2007-02-05

Latvia - 10 points

God morgon... eller nåt !

Märks att man var borta i fredags... massor av saker att ta tag i här på jobbet... så det får nog bara bli några korta rader just nu.

Jag har nu i alla fall tankat ut alla bilder ur kameran och kommer försöka att lägga upp en antal av dem i mitt galleri senare idag.

Jag har även påbörjat lite text om hur det var i och vad vi gjorde i Riga... men tyvärr hinner jag, som det ser ut, inte att göra detta på dagtid... det får bli senare ikväll...

Jag kan väl dock redan nu säga så mycket... att även om det var en riktigt trevlig och kul resa på många sätt... så får nog Riga, Lettland bara... 10 poäng av 12... på samma sätt som i Melodifestivalen, men mer om detta senare alltså...

Trist... eftersom jag vet att flera av er är nyfikna... men jag måste ju trots allt jobba lite på dagarna och då får bloggen ibland... komma i 2:a hand...

Måste jobba vidare nu... See you later !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tierra! Det verkar som om du haft trevligt. Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag såg skylten. I Jurmala har jag nämligen varit flera gånger i samband med mina år som tennistränare. En märklig plats med sin blandning av lyxvillor och fallfärdiga ruckel. Ha en bra vecka. /Thor-Björn