2007-02-15

Trötter...

Morning... *gäspar stort*

En ny morgon och ögonlocken vill inte riktigt öppnas denna dag... jag är sååå trött... och anledningen till detta ?

Jo, minstingen (11 år) har blivit sjuk... kräkts, mått illa och haft feber... och därmed har det inte blivit mycket sömn för mig inatt...

Ska inte trötta ut er med mer kring detta eller med ett lika långt blogginlägg som i går morse... konstaterar bara att det faktiskt, trots den gångna nattens "små incidenter", känns lite bättre idag och jag har lyckats lyfta hakan & blicken lite mer än i går...

Nu ska jag nog ta och hämta en till kopp med kaffe och sedan ta tag i dagens första mail... om jag känner mig själv rätt, så lär det bli fler rader här i bloggen senare ;-)

Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

å fy ..har den lilla blivit drabbad av magsjukan nu. mina är friska nu som tur är o går på dagis idag.

hoppas hon kryar på sig snabbt. =)

lämnar självklart en liten varm kram till dig också, innan jag går.
ha det bra...-vonkan

Anonym sa...

Va trist med magsjuka:( men va härligt att du är lite gladare;)
Ha en underbar dag
Annelie