2007-02-27

Uppvaktning...

Jag sitter här på min stol och funderar lite... nu efter lunch, då lite tid finns... jag måste köpa en present till nu på fredag...

Min mamma fyller 65 år... och det blir en liten uppvaktning inom den närmaste familjekretsen... mer än så orkar hon inte med har hon låtit meddela... bara en enkel middag...

Vad ska jag hitta på ? Har ingen som helst aning vad som passar...

Vet bara att en "pryl" inte är någon lämplig present... i hennes ålder har hon ju redan allt... och det har snarare varit så att hon försökt göra sig av med en massa saker de senaste åren...

Lutar just nu starkt åt någon sorts "upplevelse-present"... men exakt vad är ännu oklart... har som sagt inga idéer alls på lager... och tiden börjar rinna iväg nu... alldeles för snabbt...

Funderar vidare........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Litet tips på present till mor din: http://www.wilmasspa.nu/
Kram!
;)

Anonym sa...

En middag ute och ett besök i fjärilshuset kanske?
Har själv samma problem när min mor fyller år

Anonym sa...

Ta med henne på en middag på tu man hand med en vacker utsikt.Det tror jag uppsakttas mycket.
Eller kanske en tid hos någon frisör eller dyligt,om hon kanske rullar sitt hår. Någonstan där hon får känna att hon bara får vara, spelar nog ingen roll var. Som du säger såär dom inte mycket för prylar och sånt.
Ha det fint!
P.S Glad du är tillbaka
Annelie