2007-02-04

På svensk mark...

Sådär... då har man fått se lite av ett helt nytt land... händer ju inte precis varje dag, vecka , månad eller ens år...

Kom hem från Arlanda Flygplats för en liten stund sedan, vi blev något försenade av olika skäl... dessutom var jag och ett par av mina kollegor helt enkelt tvugna att stanna till på Mc Donalds på hemvägen och äta lite...

Jag behöver nu lite tid att smälta intrycken från resan... och för att ladda över alla bilder från kameran till datorn... men jag lovar att återkomma med mer om resan inom kort.

Ha en fortsatt bra kväll !


Foto: Tierra (förra sommaren)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra - Och välkommen tillbaka!

Hoppas att du har haft en skön bortavistelse och att regnet inte hindrade dig från att njuta av - fotografera staden Riga!

Är verkligen full av spänd förväntan inför din berättelse, men nu först ska du "landa" med alla resans intryck och jag, jag stillar min nyfikenhet med att i väntan på dina kommande inlägg, bläddra runt i ditt aldrig sinande galleri av tankar och känslor i dur & moll, som livet är.

Var rädd om dig och än en gång, välkommen tillbaka! Se nu till att få dig lite sömn också ;o)

Kram från Camilla

Anonym sa...

Välkommen hem..
Låter som att du haft det bra.
Hoppas på att snart höra och se mer från din resa..
*blombergskan*

Anonym sa...

Välkommen hem får jag säga =)

Hoppas du haft det jätte trevligt och kul !!
....*hoppas ju självklart att du saknat mig ....hi hi*

kram på dig, vonkan