2007-02-13

Sanningen om bloggar !

Hittade en liten seriestrip i en "gammal" datatidning... som
ni bara måste få se... för den passar så klockrent här...

Dessutom tror jag det kan ligga ett korn av sanning i det...

Förr

Nu

Jag måste väl erkänna, att jag blev på lite bättre humör
när jag såg denna lilla seriestrip... riktigt rolig faktiskt...

Hoppas den också kan påverka er... kanske kan den
förgylla någon annan människas grå & trista vardag lite...

Klicka på bilderna för att se lite större format !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

4 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm ..vad säger man =)
stämmer så jäkla bra.

när folk frågar mig nånting som rör mitt liv, så brukar jag fråga :- ja ha ..nej du har inte läst min blogg, eller?

=)

kram på dig o ha en trevlig tisdagskväll. -vonkan

Anonym sa...

hahaha.. Precis så är det.
*blombergskan*

Anonym sa...

Den var festlig. Visst ligger det mycket i den texten=)
Ha det finfint;)
Annelie

Anonym sa...

haha - ja bara att erkänna - man känner igen sig!

Hur går det emd utmaningen??

kram
/M