2007-02-09

Säng, säng, säng...

Go´kväll i koja & slott !

Kommer ni ihåg Galenskaparnas & After Shaves gamla klassiker ?

Säng, säng, säng
Säng, säng, säng
Säng, säng, säng

Se på mig jag är trött, jag är slut
Jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Se på mig, jag är död som en sill
Jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

Se på mig, jag är väck som en tung gammal säck
Jag är trött, jag är jättetrött, ååh!
Säng, säng, säng
Sova, sova, sova
Säng, säng, säng

o.s.v....


Just nu skulle jag ge ett kungarike för en riktigt säng... Men vadå, kanske ni nu undrar ? Jo, sedan 5-6 år tillbaka så sover jag i en bäddsoffa... visserligen en ganska modern, från IKEA, men ändå...

Det blir liksom aldrig samma sak som att sova i en riktig säng... det märkte jag om inte annat förra helgen, då jag för första gången på länge fick sova i en riktig säng... på hotellet i Riga.

Nej, nu ska jag kolla lite bloggar... innan det är dags att krypa ner i bäddsoffan igen... jag hoppas att ni allihop får en...


Trevlig helg !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du också har haft en trevlig fredag och att helgen fortsätter lika trevligt=)
Snart kanske du sover i en riktig säng igen.
Kram på dig och sov riktigt skönt med vackra drömmar som omsveper ditt inre med lycka.
Annelie

Anonym sa...

hmm..visste du att vi tillbringar nästan halva vårat liv i sängen??...kanske man skulle låta sig ligga bra då ? eller?...bamse kram/Anna-karin

Anonym sa...

Hej!
Den landsplågan glömmer man inte så lätt :-). Bara läsa 1:a versen sen var de igång, hör hela låten i hjärnan :-)nu.

Ha en go helg // Anita