2007-02-16

American pie...

Jag funderar allvarligt på att byta yrke... kanske man ska öppna en restaurang... en som bara säljer paj... för jag är FAKTISKT en jävel på att baka paj... så det så !

Och OM jag gör det... då ska jag också ha en sånt här skyltfönster !

Bilden är för övrigt tagen i Riga under resan dit för två veckor sen... tänk vad tiden går fort...

Hmmmm... No smoking... DET kan bli svårt att låta bli dock ;-)

Nej, snart dags att ta helg... ett par timmar kvar bara... ska nog åka hem och se om jag eventuellt kan göra något åt det som verkar bli en förkylning...

Jag har varit ganska frusen större delen av dagen och det känns lite tungt i huvudet nu faktiskt... men SJUK tänker jag inte bli !


Ha en trevlig & skön helg !

Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, låt bli det!! Att bli sjuk alltså! Frisk o trevlig helg på dig!
kram
/M

Anonym sa...

Är det kanske Cinapina som smittat dej :-)
Näääää sjuk det vill man inte bli frivilligt och det där att starta en Pajbutik eller bar låter inte alls så dumt -:)
Ha e fin helg på dej.
Tjingeling

Anonym sa...

hejs vännen ...
ja, det skulle vara häftigt.
då skulle jag åka till dig och äta paj :)

helt klart!!

jätte fint armband förästen ...om det var den som var på bilden.
tycker också bäst om silver.
jag är snyggare i det ;)

kram på dig o trevlig helg.
- vonkan