2007-10-08

Winnerbäck rules !

God morgon allihop där ute !

Sitter här och håller som bäst på att konvertera ner musik från en CD till MP3... UNDERBAR MUSIK... det är bara att konstatera... han har gjort det igen... han har släppt ännu en otroligt bra CD...

Så underbara texter... så vemodig vackra... och en sån härlig musikalisk resa... en aning inspirerad av irländsk folkmusik... man blir varm i hela kroppen av att lyssna... (läs mer här) & (smakprov här)

Nu ska jag strax kopiera över filerna till telefonen också... så kan jag lyssna hela dagen... samtidigt som jag kan ge mig i kast med alla måsten... kanske kan det göra allt lättare... ja, jag tror det...

Jag har "lekt" lite mer med kameran under helgen... kanske blir det ett besök av Lennart här i bloggen lite senare... eller så blir det bara något helt annat... den som lever får se...

Kan nästan se hur frågade en del blev av stycket här ovanför... men, ni kommer fatta sen... eller också inte...

Måste rusa nu... nu väntar följande... i just denna ordning: Fylla på kaffekoppen, ett bloss utomhus, ett eller två telefonsamtal, svara på några mail... och sedan dags för veckans första möte...

Ha en bra måndag !

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Ha en bra start på veckan själv.
Jag lär ju titta förbi senare för att
kolla till dig =)

Kram så länge, veronica

Anonym sa...

Winnerbäck är bra och jag håller med, det mesta brukar gå lite lättare med musik man gillar:)) Ha en bra dag!!!

Svår Von Friesendorff sa...

Haha, den där bilden av Winnerbäck var också den jag valde när jag ville hedra Winnerbäck och hans nya album.
För hans nya album, är helt obeskrivligt bra.

Anonym sa...

Håller med dig, Winnerbäcks nya är mycket bra. Väntar på ett regn är grym.