2007-10-17

En bra dag...

Dagen har rullat på... i rask takt även denna onsdag... och jag har varken hunnit äta eller dricka idag... eller... liiiite kaffe har jag ju faktiskt fått i mig... men i övrigt, så får middagen i kväll bli dagens huvudmål... det kan bli så ibland...

Jag är fortfarande på ett gott humör... lite förvånande kanske, efter dagens tidvis stressiga tillvaro... men jag är varmt berörd av de fina kommentarerna jag fick på morgonens lilla inlägg...

Rusningstrafiken har så sakta börjat... här utanför mitt fönster... och det är väl nu bara ett par timmar kvar... av just den här arbetsdagen... en dag... som blev en BRA DAG...

Känns lite skönt att konstatera just det... stärker mig i själen... och jag kan faktiskt redan nu känna en lättnad... för varje steg...

Jag hoppas nu att även kvällen kan bli minst lika bra... och att det jag nu känner kanske bara är en början... på en bra period... redan i morgon väntar nya intryck... och med lite tur kanske jag finner än mer kraft... i ord och handling...

Nu ser jag hur solen börjar gå ner... kastar långa skuggor... och jag måste fälla ner persiennerna för att kunna läsa det jag skriver här på skärmen... jag ska göra klart de sista arbetsuppgifterna här nu...

Jag avslutar för idag... och säger bara, till slut...

Ha en trevlig & skön kväll !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va skönt att dagen fortsatt i glädjens tecken.
Hoppas så för din skull att den fortsätter så/kram

Anonym sa...

Du ser, Tierra..det kan vända..och det gör det för det mesta, även om man inte tror det när man är mitt uppe i nåt tråkigt.
Verkligen roligt att läsa.

Ta väl hand om dig min vän

Magnus

Anonym sa...

God morgon go´e vän i etern =)
Inte skall du ha dåligt samvete =)
Tack för ditt besök, Tant Rut blir alltid lika glad då du tittar in =)
önskar dig en bra dag, lämnar en frukostbricka, kramar =)

Anonym sa...

Hoppas denna dagen också varit bra och att allt är frid och fröjd. Kram och en riktigt trevlig helg önskar jag dig redan nu, ifall jag blir borta från bloggen!

stella sweden sa...

Jag önskar ibland att jag kunde skriva som andra...fängslande och djupt...men se det går inte utan istället får jag just den biten av mig genom att läsa bloggar som din...där får jag utlopp för min allvarliga sida...

Anonym sa...

God morgon go´e vän i etern =)
Tant Rut tittar in och önskar dig en bra dag och en riktigt trevlig helg, lämnar en korg full med helgmyspys , kramar =)