2007-10-24

Stum & fylld av känslor...

Vet inte vad jag ska säga... eller skriva...

Aldrig någonsin har jag upplevt något liknande... den värme och omtanke som flera av er visat... både gamla vänner och helt nya medbloggare... i sin bloggar, i SMS och mail till mig...

Jag måste... eftersom jag trots allt skriver här igen... säga att det INTE ÄR FULLT SÅ ILLA... som mina ord kanske kunde tolkas...

Jag måste få lite mer tid... för jag mår verkligen inte bra och jag vet inte vad som händer närmaste dagarna... för grunden till allt detta är något jag ORSAKAT... och som påverkat EN speciell person...

Jag har också... genom den all varma respons jag fått... börja att omvärdera mitt beslut om att stänga bloggen... MEN, det är ännu för tidigt att säga hur det blir...

Varma hälsningar, Tierra