2007-10-05

Höst på Haga...

Lite grann... av resultatet... efter gårdagens lilla promenad... inte några speciella bilder denna gång... mest för att prova ett nytt objektiv... och inte minst för att komma ut i solen en stund...

"Koppartält i sol"

"Lummig utsikt"

"Sista utflykten ?"

"Ensam med en vagn"

"Fallna löv"

"En plats för stillhet"

"Med kanot på ytan"

"Ett räcke av trä"

"Kontinental höst"

"Vackraste blomman"

Och för att runda av denna vecka... så avslutar jag lite enkelt... med att säga... Ha en riktigt trevlig & skön helg !

Foto: Tierra

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

stella sweden sa...

Thank you for sharing, (som någon skrev till mig i en kommentar) både bilder och diary....

Ha en trevlig hälg!
;)

Anonym sa...

Vad det är roligt med foto, speciellt när dom blir lika bra som dina. Tack för din kommentar om 32-åringen, men jag ÄR ju engagerad iom att jag bor i Sverige och det är där dessa saker händer, det kunde lika gärna varit en nära anhörig eller liknande som hade varit drabbad...jag utgår alltid från vad jag känner och möjligheten till en liknande händelse som drabbar just mig eller dom i min närhet, eller att jag sätter mig in i "offrets" situation när jag ger mina synvinklar och åsikter på saken.

Ha nu en jättebra fredagskväll, så hörs vi..Magnus

Anonym sa...

Jag tycker som vanligt dina bilder är vackra. Hoppas du har det bra och att du haft en fin helg.
Jag tycker det är bra att ta en dag i taget...=)
Ta hand om dig/kram