2007-10-12

Fruktansvärt fredagtrött...

Oj, idag var det verkligen svårt att ta sig upp... hade ingen som helst lust att titta upp ovanför täcket... jag ville bara ligga kvar i värmen... och fortsätta drömma... på en härlig dröm från nattens sena timmar... MEN upp måste man ju, hur trött man än är...

Det blev en lång dag igår... det känns i kroppen... kom hem strax efter 8 och det blev en sen middag i ensamhet vid middagsbordet, vilket ju i sig inte var oväntat...

Idag väntar ett antal möten som vanligt... jag fattar inte... att det inte kan lugna ner sig lite grann igen... det har verkligen varit lite väl mycket de senaste veckorna och det är svårt att hinna med så mycket annat än jobb...

Kanske är det jag själv... som måste göra omprioriteringar... för nu hinner jag knappt med allt... jag själv borde hinna med...

Mycket som händer nu alltså... och nästa vecka väntar ett långväga besök... så det gäller att hålla kalendern uppdaterad... så man kan passa in allt som ska göras... undrar verkligen hur jag skulle klara mig utan en kalender...

Jag går just nu och undrar hur vädret ska bli... kanske framförallt på söndag... det är inplanerat en uteaktivitet då... med scouterna, och jag har verkligen ingen lust att vara ute om regnet vräker ner...

Nej, jag måste nog sluta skriva för nu... jag ska nog gå och "ta mina tekniker i örat"... då de just har börjat "leka" med en sorts leksak... tror det är en s.k. Transformers-gubbe i tyg !!!

Var får de allt ifrån ? Fattar inte... men, det kanske är sånt där som förgyller vardagen lite grann i alla fall... jag återkommer...

OM någon nu skulle undra hur bilden ovan hänger ihop med detta inlägg... så gör den INTE alls det... hittade bara ingen annan som passade just nu...

MEN, ni får gärna gissa vem den föreställer är ;-)

Hoppas er förmiddag blir fin !

Foto: Tierra

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Maria sa...

Usch ja, det var verkligen tungt att ta sig upp i morse...

Log när jag läste om kalendern. Förr kunde jag inte ens föreställa mig ett liv utan den, hela ens liv finns ju där... Eller fanns kanske jag ska skriva, sen jag blev sjukskriven har jag kastat min och det är sååå skönt.

Hoppas du får en härlig helg!! KRAM

Anonym sa...

Jag hade oxå problem med att komma igång i morse... Kanske är något i luften:)

Kalendern tittar jag inte i längre, gjorde i början av min sjukskrivning men nu verkar det lite överdrivet:))

Hoppas att du får en fin helg, vännen!!!

**MY LIFE** sa...

Skickar en blåsig fredags hälsning.
Hoppas helgen blir bra
XENA