2007-10-04

Back to basics...

God morgon !

En ny dag, solen stiger upp på en, än så länge, klar himmel... och det är torsdag... inte helt omöjligt att det blir pannkaka till lunch idag... gäller ju att passa på när det bjuds...

Enligt vanligvis välunderrättade källor är det också "Kanelbullens Dag" idag... så det kan ju faktiskt tänkas... att eftermiddagens fikapaus kommer bjuda på lite tilltugg...

Klockan är ju inte så mycket än... men det är redan full fart här på jobbet... men jag tog med mig kameran idag... och tänkte ev. ta en lite promenad på lunchen... komma utanför väggarna en liten stund i alla fall... så vi får väl se om det blir några bilder senare...

Nej, det här duger inte... kanske dags att fylla på kaffet igen och sätta igång... försöker väl hinna runt och läsa lite sen... men just nu är det några småsaker som ska lösas först...

Ha en bra dag !


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Hi..
Hoppas det kommer att smaka gott..
Jag sitter och tuggar på en just nu mmmm..
Kram Lady N

Anonym sa...

Både pannkisar och kanelisar på en och samma dag, det kan ju nästan kallas för vardagslyx och det behöver man!!! Ha en fin dag och jag hoppas att händer och fingrar känns bättre....

**MY LIFE** sa...

Ska själv baka bullar typ NU
Men pannkakor blire inga här idag.
Tror jag kör ihop en korvstroganoff ist.
Ha en fin dag
XENA