2007-10-16

Att räkna med...

Ojoj... hela förmiddagen har det varit fullt upp... med siffror och nummer... ärendenummer, timmar, procent och antal...

Kände att det var dags för lite bokstäver nu en stund... lite ord och meningar... som omväxling... låta fingarna få använda lite andra tangenter... än bara de numeriska...

Anledningen till all denna hysteri av siffror... var att vårt "kära" ärendesystem hickade till i natt... och spottade ur sig en massa saker som måste vara klara senast till 17:00 idag...

Problemet just nu är dock... att det har börjat kurra betänkligt i min mage... och jag har liksom inte tid att äta just nu... fast, jag måste nog gå iväg en snabbis... annars lär jag inte fixa eftermiddagen...

Sticker nu... medans det är lite lugnare... CU LATER !

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

**MY LIFE** sa...

Äta är viktigt..
*säger hon som själv är den värsta av slarvrar*
Hoppas allt löser sig med nuffrorna.
Ha det gott
XENA

Anonym sa...

Gullig bild. Den hade jag på dotterns dörr förut =)
Ha det fint/kram

Anonym sa...

Bra att du tar dej tid till en paus. Då både jobbar och mår man ju bättre efteråt.

Anonym sa...

Så ja... varava ner och få lite i magen så ska du se att det känns lite bättre med nuffrorna.

Anonym sa...

Jag hade också en körig dag på firman...men det är ändå ganska kul ibland att vara riktigt behövd! Jag stack i väg till korvgubben väldigt nära som fick göra mig en riktigt flottig tunnbrödrulle! Vad fick du till lunch mellan alla siffror? kram