2007-10-15

Livet på en pinne...

Ibland blir det inte mycket roligare än så här... då får man dra sig tillbaka... stänga dörren och låsa om sig... t.o.m fåglarna...

Inte mycket händer i kvällens sena timme... mörkret och tystnaden utanför är kompakt... sömnen har slagit sig till ro i området... och det är inte mycket annat att göra för mig heller...

Så... för ovanlighetens skull... ser jag, denna måndagskväll i mitten av oktober, ut att komma ner under täcket... just före midnattstimmen är slagen... och kan jag nu bara få de där två katterna... lite lugna också... så kanske det blir några timmar av sömn & vila...

Och skulle jag nu inte somna... ja, då finns det ju säkert en massa tankar att tänka... sortera, reda ut och kanske... ja, kanske till och med saker & ting kan klarna... där ute i stillhetens timmar...

Jag säger som så ofta förr... till alla och envar...

God Natt & Sov Gott !


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

K sa...

God Natt!
Själv ska jag tillbringa natten hos dottern än en gång. Hoppas att det blir bättre framöver för henne. För tillfället är det lite för mycket upp och ner i livet, men så är det nog lite var stans.

Anonym sa...

Hoppas att du somnade och sov gott!!!

Själv är jag mör och ska nyttja mycket av dagen till att vila:))

Ha en fin dag, vännen!