2007-10-03

Kära dagbok...

Gör ett försök att skriva lite här igen... det har varit några intensiva dygn... och tiden räcker ibland inte till... inte till allt man måste, ska och vill göra... timmar & dagar rinner iväg... utan kontroll...

Jag sitter i alla fall nu ner en stund... samlar mig och försöker att få orden... att falla på plats i pusslet... mest för min egen del...

Det finns så mycket jag skulle vilja säga, så mycket jag skulle kunna skriva... men det är för tidigt... mina tankar måste landa inom mig och ingen annan än jag själv... kan påverka det som händer... och ibland inte ens jag...

Det är mitt i veckan... och resten av veckan ser ut att bli likadan... ska verkligen anstränga mig för att ta mig fram till fredag... och helgen som förhoppningsvis kan bli lugnare...

Nu värker mina händer och fingrar så till den milda grad... att jag knappt förmår låta dem röra sig över tangentbordet... jag får runda av mina dagboksanteckningar för denna gång...

Bäst att krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet... och försöka få kroppen att vila inför kommande timmar...


BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

lämnar en lätt massage på dina händer innan jag drar vidare i morgon mörkret..värme tierra..värme..