2007-10-04

Långlunch...

Det var härligt ute... och jag blev nog borta lite för länge... i alla fall var det några som undrade vart jag gick efter vi varit och ätit...

Det blev, omedvetet, en lång lunch... och det kanske var bra på flera sätt... nu fick jag ju i alla fall en chans att promenera bort lite... av alla de onyttiga kalorier jag fick i mig genom pannkakan... eller av hallonsylten... eller... kanske av vispgrädden...

Jaja, vad spelar det för roll om 100 år... hur som helst, kameran fick följa med... men jag kan inte tanka över bilderna just nu... får göra det senare ikväll... är nyfiken på resultatet eftersom jag provade ett nytt objektiv... och lite inställningar...

I övrigt då... jo, en del högljudda diskussioner bland mina kollegor senaste timmarna... det är tydligen vissa förändringar på gång och det tycks "drabba" vissa mer än andra...

Jag har med flit hittills hållit mig utanför debatten... men risken är nog snart ganska stor... att även jag blir inblandad... vad som ska hända exakt är dock väldigt oklart... och det är väl kanske därför som en del är lite "upprörda"...

Den dagen den sorgen... nu ska jag ta lite kaffe och en cigg... och sedan väntar ännu mer jobb...

Ha en fin eftermiddag !


Bilden ovan... nej, inte min egen... lånat den på nätet denna gång...

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: