2007-10-11

Händelserikt...

Äntligen lite tid att skriva... det har varit en händelserik dag... och inte förrän nu har tiden funnits att sitta ner...

Det har varit en dag full av lärorika samtal... och jag ska strax bege mig till mitt riktiga jobb för ännu ett möte... som tur är det sista för idag... men jag lär nog ändå inte vara hemma förrän strax efter 8 ikväll... och då lär jag slockna direkt...

Gör ett nytt förök att skriva i morgon... just nu har jag fullt sjå att samla dagens intryck... på rätt plats inne bland hjärnans små grå celler... och det är inte lite det...

Ha en skön kväll !

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon go´e vän i etern =)
Ha en bra dag och en trevlig helg, lämnar en korg fylld med helgmyspys, kramar =)

Anonym sa...

Have a nice day!!! Vad händer i helgen då? Nåt roligt foto projekt på gång?