2007-10-11

Är allt lite avundsjuk...

I går kväll... sent på kvällen... fick jag lova "leka" taxi igen... och det var inte utan en viss avundsjuka... som jag fick hämta äldsta dottern och 3 kompisar efter en konsert på Globen...

De var där och såg konserten med Gwen Stefani... och den hade jag också gärna sett... det var faktiskt riktigt länge sedan jag var på en konsert nu igen... senast var när jag hade tur... och vann biljetter på en radiokanal till Pet Shop Boys ... på anrika Cirkus, för snart 1,5 år sedan...

Men nu fick jag alltså "bara" agera chaufför... fast det kan ju kanske vara lugnast så också numera... när det kan hända så mycket otäckt sent på kvällarna och nätterna...

Det ser ut som om det kan bli en lite lugnare dag idag... men man ska väl aldrig säga aldrig... och det får väl bli... som det blir helt enkelt... senare i kväll väntar dessutom ett möte med mina riktiga arbetskamrater... och alltså inte dem jag jobbar med här... på mitt uppdrag...

Kanske bäst att sluta skriva nu... och sätta fart...

Hoppas ni får en intressant torsdag !


Fotot på Gwen... hittade jag givetvis ute på stora stygga Internet ;-)

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja... gissa om jag också är "lite" avundsjuk.
Hon har en stark personlighet och är en skitbra
artist!
Men du var ju iallafall närmare henne än vad jag var :)

Kram på dig och ha en bra torsdag du med.

**MY LIFE** sa...

Ensa jag varit på var en konsert med Ledin för 4 år sedan..
Varken förr eller senare har jag varit på ngt dylikt.
Men DEN konserten var GREAT.
Ha en fin dag
XENA

Ella sa...

Jag förstår dig. Själv är jag mest avis på hennes utseende, hon är helt fantastiskt vacker.