2007-10-16

Ordning på torpet...

Eller... ja, verkar onekligen som om jag nog kommit in i någon sorts ny vana... eller så börjar jag väl bara bli gammal...

Efter en snurrig dag... eller är det jag... så tittar jag nog bara in som hastigast här nu... och konstaterar att det blir sängläge före midnatt igen... inte så att jag kanske somnar direkt... liiite TV först...

Men, men... jag sitter åtminstone inte uppe lika länge numera... vad kan det bero på tro... kanske det är slut på sömnlösa nätter ett tag nu... kan nog vara bra, för jag lär behöva krafter... framöver...

Jag hoppas ni fick en bra dag... med intressanta händelser... trevliga upplevelser... eller kanske utmanade uppgifter...

Jag säga nu bara... GOD NATT till er alla där ute i bloggvärlden !

Och tänk på en sak... det finns en ängel där ute... som vakar över var och en... så ingen behöver vara ensam... i natten...

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du skulle vilja anamma det där med att skriva 3 bra saker...det svåra är att det inte får vara förknippat till det man presterat! Antar att vi båda, som gillar jobbet, får bekräftelse av vad man presterat...
Den här utmaningen (som ju bara är för sin egen del egentligen och ju som jag tycker är hyggligt modigt att försöka utföra) skall vara om saker som är bara du och dina positiva saker utan koppling till prestation!
Tänk på det, jag ska med glädje läsa dina tankar! ( Blev inte så bra beskrivet här men jag hoppas du fattar vad jag menar!

Anonym sa...

Tittar in som hastigast & önskar dig en god natts sömn!
Ja jag har en ängel som vakar över mig..det känns skönt att veta..så sova ensam behöver man inte nu längre...