2007-11-19

Novembermorgon...

Jaha... så var det då måndag igen... äntligen... vilket kanske en del tycker låter konstigt... men för mig... är måndagar faktiskt en bra dag... oftast i alla fall...

Jag har nästan precis loggat in... och just suttit här och gått igenom de kommentarer som lämnats under helgen... och jag blir faktiskt väldigt berörd av att läsa hur mycket ni bryr er... TACK !

Helgen har varit ganska lugn... fick komma iväg en stund i lördags till Stockholms Stadion... där ett evenemang som kallas Winter Jam -07 gick av stapeln... och jag ska nog försöka återkomma... med några bilder lite senare... oväntat eller hur ?

Hinner inte skriva mer just nu... ska fylla på kaffekoppen och sedan ringa dagens första samtal... och det lär bli flera...

Ha en bra start på veckan !

//Tierra


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Ja, här har det varit en blandad kompott ser jag av livets ljusa och dess mer mörka... Pannkaksutmaningar och för min del får jag lov att säga att jag ska säga detta till mina två pannkaksmonster till söner... Ha, de tycker att nio/tio pannkakor är värdigt men nu faller de ner i från skyn minsann!!!

Jag hoppas att du får en bra dag, vännen!

Anonym sa...

Skönt att du är glad att det är måndag. Jag har blandade känslor. Vissa måndagar är det skönt med en ny vecka som ett oskrivet blad. Andra måndagar får jag bara prestationsångest. Det beror väl lite på hur det ser ut runt omkring. kramar...

Anonym sa...

Va kul att du gillar måndagar. det brukar ju annars vara lite förknippat med lite tristess.Men man kan ju se det som så att det snart är helg igen =)
Ha det fint/kram

Anonym sa...

Oh my good!
Det där ser livsfarligt ut!
Ha en skön kväll!
//Jolanta

Anonym sa...

Vet du varför måndagen är så himla bra? Jo, för då är det en hel vecka till nästa måndag!
Så brukar "melankoliske Morgan" säga.
Tycker nog mer som du att måndagar kan vara ganska bra. Toppenfina bilder du tog på Winter Jam. Du är i sanning ett fotoproffs.
En härlig tisdag önskas av
vännen Socrate
(som bloggar mitt i natten...)