2007-11-14

Inte på helt topp...

Somnade riktigt tidig igår kväll... redan före kl. 9 hade ögonlocken fallit ner... men det blev ändå en något orolig natt... fylld med oro och mardrömmar... och tidvis vaknade jag... alldeles kallsvettig... svag...

Något är fel... de senaste dagarna har jag varit totalt orkeslös... jag fryser... huvudvärk allt oftare... är nästan yr ibland... och det har inte känts bra alls... något virus på gång... kanske...

Det kändes dock lite bättre nu i morse... så jag fortsätter väl kämpa vidare här på jobbet ett tag till... det är mycket nu...

Gör ett försök att titta in lite senare... måste rusa nu igen...

Hoppas er dag blir MYCKET BÄTTRE än min !

//Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va tråkigt att höra att du inte mår så bra. Kanske det beror på vädret också. Du borde väl rimligtvis ha samma trista väder som mig. Håller tummarna att det inte är något på gång/kram

Anonym sa...

men vännen då =(
äter du ordentligt då?
det kanske det som gör att du mår ännu
sämre och känner dig orkeslös.

har du vägarna förbi kan vi ju
alltid äta nåt tillsammans =)

idag var det min första dag på
mitt nya jobb.
det var mycket information och
många intryck.
men det var jätte kul!

ska jobba onsdag och torsdag nästa vecka.
det är vad jag vet förtillfället.
blir väl mer till julen kan jag tänka mig.

kram på dig snutt.
/Veronica

Anonym sa...

Hej!
Samma här, just därför som jag la ner bloggen min. Mår sämre nu än va jag gjort på länge. Känner att jag inte är på topp att vilja blogga mer, har min hemsida + annat o sysselsätta mig med de räcker gott o väl.

Du ska se snart vänder de o du mår bra igen/Anita

Anonym sa...

Låter som du behöver lite tender love and care!!!! Äta, sova och göra något roligt.
Sköt om dig!!!
kram

Anonym sa...

Hej Tierra. Jag kände mig liknande i går kväll. Frös och var allmänt hängig. Höst-vintertid är inte att leka med när det gäller hälsan. Vi är liksom extra mottagliga för allehanda attacker från mikroorganismer av alla de slag. Brukar funka bättre längre fram när det är ännu kallare och vi vant oss lite vid vintern.
Hoppas du får sova gott i natt och vakna utvilad och pigg i morgon
--- önskar vännen Socrate (som ännu inte gjort något åt däckfrågan)