2007-11-01

Min egen tid...

Torsdag... nu igen... veckorna rusar verkligen på... och känner att jag nog behöver lite egen tid idag... så... jag rymmer en stund från jobb & vardag... för att JAG behöver det...

Jag har packat ryggsäcken... jag sticker ut ett slag... har med mig något att äta... något att dricka... och min kamera... tror jag gör mig lite otillgänglig... en stund... ger mig själv tiden att få reflektera... att få se och känna... för en stund glömma... och att få andas...

Tillbaka... jo, nog kommer jag tillbaka...

//Tierra

3 kommentarer:

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Klart du kommer tillbaka:) Ta dig lite tid du, det kan aldrig vara helt fel!!! Hoppas att du får en bra dag för dig själv och kanske lite vackra bilder:)

Anonym sa...

Bra!
Reflektera och andas lite. Vi finns här! Skriv en rad här när du är tillbaka! Kram

Svår Von Friesendorff sa...

Bra ide! Alla borde packa packsäcken, rymma jobbet och ta sig lite egen tid. Som Kenneth & The knutters sjöng " Det borde finnas nån slags lag som säger att man får försvinna på en sommardag"