2007-11-28

Fastnade lite...

Förlåt... att jag inte bloggat något idag, förrän nu... jag fastnade lite med mitt nya lilla projekt... mitt hemliga projekt... *ler*

Jag är inte särskilt duktig på det där med html, java-script, CSS, asp m.m.... men NU får jag lite hjälp av någon utifrån... någon som kan lite mer... och jag är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få... för den behövs...

Än så länge befinner jag mig bara på teststadiet... mycket att tänka på... layout, färger, bilder, funktioner m.m... så det är nog LÅNGT ifrån klart ännu... och det återstår en hel del testande och experimenterande...

Fördelen är dock att jag lär mig en massa nytt... och dessa nya kunskaper kommer jag ha nytta av på flera sätt framöver...

Tror inte jag säger mer än så för tillfället... lägger bara in en liten skärmdump... eller rättare sagt... en DEL av en skärmdump...

Nu är det nog dags för lunch här... magen kurrar sedan länge...

Ha en fortsatt bra dag !

//Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter härligt att ha ett hemligt projekt. Njut av det!

Ha det gott! /Katrin

Svår Von Friesendorff sa...

Jag är också helt OFF på Html, CSS och liknande. Känns som riktigt svårlösta chiffer.

Spännande med ditt nya projekt dock!
Lycka till!

Isprinsessan sa...

Jamen hur nyfiken måste man bli...

a.

stella sweden sa...

Jo intressant det där...önskar jag hade mer tiiid till "sånt"!
De finns de som endast har ett till två inlägg i veckan...
;)

Anonym sa...

Åh så spännande = )
Ana kan man ju alltid göra, så jag ser med spänning framåt/kram