2007-11-27

Arbetsdag...

Inget annat än en helt vanlig dag... en vanlig arbetsdag... fylld av uppgifter & ärenden... har snart passerat... solen har nu åter gått ner... då den mörka novemberkvällen kommer krypande...

På vägen hem idag måste jag handla lite... för hundmaten är slut, kattsanden och toalettpappret likaså... och det blir till att göra ett besök på Willys... inte för att det är en så särskilt rolig butik... inte heller för att de är hyffsat billiga... mest bara för att jag ju råkar passera dem... på vägen...

Fast det kanske är lite lugnare att handla idag... jämfört med den hysteri som säkert rådde i fredags... när lönen kom och alla behövde fylla på sina kylskåp och frysar... hoppas det i alla fall...

Efter det... ja, lite middag kanske... och sen ska jag skjutsa yngsta dottern på Patrullmöte... för att sedan... 1,5 timmar senare hämta henne tillbaka... EFTER DET... så får kanske även jag lite kväll... och välbehövlig vila...

Ha en trevlig & lugn tisdagskväll !

//Tierra


Bilden på den pimpade kundvagnen hittade jag via Google ;-)

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Njaa, Tierra! Jag tror ju att du bara slöåker omkring lite helt planlöst bara för att få använda dina sprillans nya, fina, väl fungerande vindrutetorkare...eller...
Nä då, inköpsrundor kan vara nog så ansträngande men äta bör man ju och även det där andra du inte hade papper till...och husdjuren måste ju ha sitt.
Får som jag skrivit tidigare mer och mer känslan av i dina inlägg, att du börjar känna livslusten återkomma så sakteliga. Oj vad det gläder mej.
Ha en skön tisdagsafton !
vännen Socrate