2008-02-15

Ute i det blå...

Fredag eftermiddag... och här sitter jag... på min blå, och något obekväma, kontorsstol... okoncentrerad och med tankarna på ett helt annat håll... än på jobbet...

Känner mig lite förkyld... frusen... men det går nog säkert över till måndag... bara man får chans till lite sömn och vila...

Fy sjutton... jag ser just att hela luften utanför fyllts av virvlande snöflingor... vart tog VÅREN vägen nu då... *suck*

Helg är här igen... och jag har väl egentligen... inte mycket mer att säga just nu än... HA EN TREVLIG HELG !

//Tierra

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför börjar det snöa nu när man givit upp vinterhoppet? Kram

Gisan sa...

Jag hoppas att du har kryat på dig och att solen har strålat/strålar på dig. Kramar...

Anonym sa...

God måndagsförmddag! Välkommen till jobbet. Hoppas allt okay med dig och att du känner dig bra! kram

Anonym sa...

Hoppas allt är bra/kram