2008-02-14

Speciella vänners dag !

En dag som denna... finns det några... som förtjänar en
extra tanke... ett litet bevis på den betydelse de har...
för det stöd, omtanke och den värme de bjuder på...

Amonym - En relativt ny vän med ett stort hjärta

Bergmania - Vän med starka ord och stort hjärta som tyvärr slutat blogga

Borthy - Kloka ord och tankar från en liknande bakgrund

Bullen mitt i ugnen - Min äldsta bloggvän, alltid ett omtänksamt stöd

Den inre hungern - Livgivande ord, fyllda av omtanke och tillhörighet

Socrate - En man med mod, stor känsla och stöttande klokhet

Så personligt det kan bli - Bloggvän med integritet och värmande ord


Ni har alla en mycket speciell plats i mitt hjärta
och det är en ära att fått lära känna er... Tack !

Avslutar dessa rader... med ännu en liten tanke,
till frånvarande vänner... var ni än är...

//Tierra

BloggRegistret.se

8 kommentarer:

Buzan sa...

Åhh, va fin!!!
Påminner lite om min "bild" förra året, händer och hjärtan.. i år det dock "lovetalk" som gäller..
Ha en alldeles underbar dag
*löv* Buz

Bullen Mitt I Ugnen sa...

Å, Tack snälla vännen!
Det värmde verkligen =)
Jag skulle inte för allt i världen
mista en vän som du!

Kramar till dig på Denna Speciella Dag!!
*Kram*

Anonym sa...

Heder & tack!
Jag borde ha skrivit detsamma om dej Tierra, som skrivit så mycket klokt och poetiskt. En del finns bevarat i mitt eget lilla arkiv i min dator.
En sån ära att få nämnas i sällskap med dessa andra giganter i bloggvärlden.
Tack även för stödjande ord när jag varit i trångmål.

EN RIKTIGT FIN FORTSÄTTNING PÅ
ALLA HJÄRTANS DAG!
vännen Socrate

Anonym sa...

det är inget som värmer mer än vänner som finns bakom ens rygg..
hoppas att du fått en fin alla hjärtans dag..kram kram..

Anonym sa...

Tack så jättemycket Tierra!
Som du vet så betyder du och dina tankar, det du skriver väldigt mycket för mig och jag är så glad att våra vägar mötts här ute i cyberspace men det känns ändå nära! kram

Anonym sa...

Jag hoppas din dag har varit fin och att kvällen blir så också.
Kram från Annelie

Anonym sa...

Min tur att rodna och ta emot dina ord.

Värme
a.

Anonym sa...

Åh tack Tierra!!! Kände nog att det var någon som tänkte på mig i torsdags när jag susade ner för backarna!
kram på dig!