2008-02-28

Obehaglig start...

Jag fick starta denna torsdag... på ett mindre behagligt sätt...

Ja, inte så mycket för min egen del kanske... MEN eftersom jag får ångest bara av att gå innanför dörrarna på Folktandvården... så var besöket där i morse med yngsta dottern... den sämsta starten den här dagen kunde få...

Orsaken var tandvärk... och felet låg antingen i en hörntand som är på väg upp... eller i det lilla hål som hittades... och lagades...

Men dottern... hon är minsann duktig hon... som inte säger ett knyst under hela behandlingen... allt medans jag, hennes "stora & starka" pappa... sitter där med kallsvett och biter på naglarna...

Nu är jag i alla fall på jobbet igen... och jag höll knappt på att hitta till min plats... eftersom det gjordes en hel del omflyttningar här i huset i natt... men, det spelar inte så stor roll... för...

Jag kanske inte har mer än 1 månad kvar här... och den sista mars upphör nog detta uppdrag slutgiltigt...

Ska nog ta lite kaffe nu...

//Tierra


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt att behöva gå till tandläkaren, när du mår så dåligt av det. Skönt att dottern inte ärvt den egenskapen.

Va roligt att fotokursen är bra. Men jag tycker redan du är en duktig fotograf=)
Ska bli kul att se fler framöver.

Ha det riktigt bra!
Kram Annelie
http://rospinglan.blogg.se/