2008-02-01

I begynnelsen......

Nog inte så många som visste... vad det var för en "spännande" badrumsrenovering jag nämnde här i bloggen... i föregående inlägg... så jag letade raskt fram några små bilder... som då, 2004-2005, fyllde ut inläggen då jag började skriva blogg... mina första skrivförsök...

Många minnen väcks till liv av att titta på dem nu... 3 år senare...






SLUTRESULTATET... jo, det blev nog riktigt bra... trots att man är ju bara en glad amatör... med tummen mitt i handen ibland...

//Tierra


Foto: Tierra (ovanstående är bara en liten del... av alla bilder jag tog då)

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow så snyggt och vad härligt att bara se bilderna i ett svep och inte se allt jobb och pill emellan.... snart dags för köket här!

Anonym sa...

Jag har också gjort en badrumsresa! Man känner igen det mesta! Kram

Anonym sa...

Kul att få se. Jag var ju inte med på den tiden =)
Ha det/kram Annelie
http://rospinglan.blogg.se/