2008-02-27

Lyckopiller...

Gårdagskvällens lilla möte... den första kurskvällen... blev i mångt och mycket ett riktigt lyckopiller... eller flera...

20 personer... alla i mycket varierande ålder... från 14 år och upp till en bit över 65... pojkar, flickor... kvinnor och män... alla med BILD i fokus... och naturens skönhet som motiv...

Genomgång av vårt schema... kommande kurskvällar... och med två spännande fotoexkursioner... bl.a. en riktigt tidig utfärd... med start redan kl. 4 på morgonen... allt för att fånga ljuset...

Bilder... slutartider... skärpedjup... och bländare... starten för att få lära grunden... INTE använda automatik... BARA manuellt som gäller från och med nu...

En härlig kväll... egen tid... för bara MIG... och jag ser redan nu fram emot nästa tillfälle... som vi för övrigt fick några läxor till...

Nu ska jag jobba vidare... ingen rast... och ingen ro...

//Tierra


Bilden lånade jag på Nätet... inga riktiga piller för mig (än) inte...

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just ja, din fotokurs!
Vad kul! Verkligen skönt med EGEN tid.
Jag vet... men för min del är det
när jag får vara ifrån barnen ett tag.
Hur hämskt det än låter.. men det är skönt.

Kramisar på dig.
Ser fram emot att se dina bilder
efter det du varit på kursen.
Då blir bilderna nog ännu finare än nu =)