2006-10-04

Sockerbehov...

*har lite dåligt samvete*

Jag, som ju har sån enorm tandläkarskräck borde väl inte göra det, men jag gör det ändå, dricker nog alldeles för mycket Coca Cola här på jobbet. Dricker en hel del kaffe också men då undviker jag både socker & mjölk...

Det ni ser på bilden är dessutom bara den lilla högen av tomburkar, passade på redan i måndags och bar iväg ett betydligt större antal till återvinningsbehållaren som finns borta vid kaffemaskinen...

Hmmm... kanske skulle försöka minska lite... på sockret...

Men INTE idag... inte på Kanelbullens dag ;-)


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

3 kommentarer:

Anonym sa...

He!
Ja du, den där "imerpalistdrycken numero Uno" är allt ganska god att hälla i sig ibland.
Synd att det inte var såna där Red Bull-burkar. Såg just idag att de har nån reklamkampanj just nu där de försöker få folk att hitta på roliga grejor med tomma bull-burkar.
Du kanske kan måla dem?
;-)

Anonym sa...

Socker är gott även om just läsk inte står på min topp-tio lista.

Och apropå ingenting så får du länka hur du vill, den nya är inte hemlig för andra än min "familj". Tror inte att de börjar följa länkar och leta som detektiver...

Allt gott till dig.
a.

Anonym sa...

god morgon vännen =)

Det var en fasligt massa cola du får i dig ;)
Lämnar lite motvikt, du får en fruktskål idag =)

Ha en riktigt bra dag vännen min =)
Kramar, din vän Tant Rut