2006-10-13

SEX på morgonen...

God morgon !

Ja, det där låter väl allt lite spännande eller ?

Men, lugn... bara lugn... Tänkte testa att göra som TIDNINGARNA gör med sina rubriker... en lockande rubrik på inlägget... och vad händer då med besöksstatistiken tro ?

Ja, jag vet... jag är en "elak" typ som busar med er så här direkt på morgonen.. men kanske ger rubrikvalet ändå inte den effekt jag tror... och då var ju testet ganska meningslöst...

Sex på morgonen... jo, det är då min väckarklocka ringer och det är dags att gå upp... men det känner ju många av er till ;-)


Ha en fin fredag & en skön helg !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..
SEX på morgonen? Då sov jag..
Hmm det lät inte så bra det heller kanske *fniss* beroende på hur man läser..
Nåja önskar dig en bra helg.
Och du.. Se till att få lite sömn vännen.. Du behöver det.. Ingen vill att du kör slut på dig själv.
Kram
Brummis

Anonym sa...

Önskar dig en Trevlig Helg..
Och en bra Friday The 13th..
Kram Nicki

Anonym sa...

Hiihihihi din lilla buse som driver med oss ;) du fångade min uppmärksamhet och yepp jag har på tok för snuskig fantasi. Trevlig helg :D /Anna

Babushka sa...

Sex på morgonen, jotack...det hade jag igår.
=D

Anonym sa...

Emma! :-o