2006-10-29

Intäkter...

Det blev en riktigt lång söndag det här... och inte är den slut ännu...
Vaknade med ett ryck som vanligt i morse... kände mig hyffsat pigg och laddad inför dagens inplanerade loppmarknad...

Bara ett problem... klockan var INTE 6 som min kropp trodde... den var ju faktiskt bara 5 !

Mentalt visste jag ju om omställningen till normaltid... och hade ställt om ALLA klockor i huset... men det ville tydligen resten av kroppen inte alls kännas vid...

Jaja... kom i alla fall i väg till loppisen som planerat och efter att ha tillbringat hela dagen och en bit av kvällen där, kunde jag snabbt konstatera att resultatet var godkänt... ca. 800 kronor i vinst och dessutom köpte jag saker för ytterligare 150 kr... inte så dåligt...

Finns en hel del "hål" att stoppa de där pengarna i...

Inga kommentarer: