2006-10-30

Insomnia...

Att det ska vara så förbannat svårt !

Någon som är förvånad över att jag sitter här och skriver igen ?

NEJ, skulle just tro det... rödögd och helt slut mentalt men inte då...
Kroppen kan bara inte komma till ro... kan bara inte somna... kryper inom mig... olusten kommer fram... mår illa av känslan...

Vad är klockan egentligen... jaha... en bra bit över midnatt igen...

Alltså... måndag på nytt... och klockan 6 ringer väckarklockan...

Kanske dags för någon slags "piller"... men har ju inga...

Ta något att äta i stället... blir hungrig om man sitter uppe sent, oavsett det blir här framför datorn eller jag hamnar framför TV:n...

Eller... att hämta friskluft då... gå ut i den frostiga natten och titta på den stjärnklara himmlen... hjälper det kanske ?

Nej, jag vet inte längre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon vännen =)
Jag blir riktigt orolig över dig, du får alldeles för lite sömn...det verkar nästan som om du bär på en inre stress eller ångest ???

Tänker på dig,
kramar om,
Lämnar en frukostkorg =)

Anonym sa...

God morgon kära arbetskamrat.., ny vecka - nya tag??
Jag hoppas att du till slut fick ett par timmars välförtjänt sömn..du behöver det.
Bra att du skriver av dej här! - men som du sa, det kan bli ensamt där i natten o lite för gott om jobbiga tankar då..Piller vet jag inte om jag vill att du skall börja bruka du...bättre är att få stöd att ta tag i, och komma igenom, det som äter sig in i dina tankar o gör att du inte kan koppla av..tror jag.
Önskar dej en go´dag på jobbet!

Å du!
..det var ett fint foto av frostig grönska! Fast jag vill ändå INTE ha SNÖ ännu...nejnejnejnej.. ;o)