2006-10-25

Onsdag igen...

Sovit dåligt i natt... helt utan anledning... vad jag vet... vridit & vänt på mig mest hela tiden... kunde liksom inte koppla av, inte komma till ro... och få falla in i den där sköna och rogivande sömnen...

Kanske var orsaken att det var väldigt rörigt på jobbet igår... kanske är det något annat som gör att hjärnan inte kan finna "sparläget"...

Jag har nämnt det förut... jag har, under en period, sovit väldigt få timmar varje natt och även om jag nu de senaste veckorna fått lite mer sömn... så verkar "problemet" nu vara tillbaka igen...

Jaja, vilket som... just nu är det ganska tomt i skallen, hittar inga fler ord som "vill ut" för tillfället... i alla fall inga som jag kan eller vill skriva om här... en del behåller jag för mig själv helt & hållet...

Kanske måste vissa tankar, känslor och ord få mogna i ens inre... få analyseras, brytas isär, fogas samman igen... och sedan... kanske få komma fram... i öppenheten...

Tror det får räcka för nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra!

Var du än befinner dig på denna ditt livets gåtfulla upptäcksresa, ta dig tid att stanna upp och förstå, att det som kanske försöker "väcka" din själ till liv, behöver din fulla uppmärksamhet, just nu. Sila dina tankar, omvärdera och lär!

Jag och vi andra finns troget här och väntar med dig, och söker med dig... för alla är vi resande, hela tiden, i allt vi gör och går upp i.

Ta dig tid att förstå din givna väg.

Kram från Camilla

Anonym sa...

sätter mig ner *klappar på trappen åt dig*..sätt dig vännen så ska vi bara sitta här..tysta..behövs inga ord..vi kan titta på naturen..titta på alla färger och bara sitta där tillsammans..
ord är ibland onödiga..dom kan komplicera saker ibland och en känsla kan inte alltid kläs i ord...kram