2006-10-09

Fokuserar...

Tillbaka igen... fått några timmar att sortera... fokusera...

Det kändes bra att komma ut, trycket släppte... men det finns nog mycket kvar att fundera kring, sortera och försöka reda ut.

Extremt jobbigt när dessa känslor kommer över mig, där är liksom inte jag... inte jag som person... inte ens i närheten...

Jag som normalt är både positiv och glad... tror i alla fall att det är bilden som de flesta har av mig... men nu känner jag mig mest bara som grå, trist och sorglig människa... och trasig...

Inte precis den bild av mig jag vill visa upp...

Bilden av den lilla ön får nog representera min dröm om en plats där jag kan känna mig hemma, en plats där det är skönt att vara... och en plats där lugn & harmoni finns och frodas... kanske en UTOPI... eller kanske ändå inte...

Usch, börjar bli väldigt personliga reflektioner det här...


Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

skickar en stor varm kram.....och jag lovar dig att det finns sådana platser.
/M

Anonym sa...

Men nu underdriver du allt... positiv och glad är bara en bråkdel av vad du är. Känslig, empatisk, seende, växande, nyfiken, utforskande, djup, ledsen, själslig... vill du att jag fortsätter?

Jag tycker om alla dina "sidor":

a.

Anonym sa...

God morgon vännen =)

Det bevisar ju bara att du är mänsklig =)

lämnar en frukostkorg,
och en massa positiv energi genom en varm kram =)

din vän Tant Rut