2006-10-18

Loppmarknad...

Morning !

Gör ett snabbt besök här innan allt drar igång på jobbet ;-)

Kan berättta att jag tillbringade stor del av kvällen igår med att röja bland saker & ting där hemma... jag har bokat in ett bord på en loppmarknad om 1 1/2 vecka och tänkte försöka bli av med lite "bra-att-ha-saker" som ligger och skräpar hemma.

Jag gick bl.a. igenom min relativt stora "samling" av DVD-filmer, har nästan 400 stycken, och lyckades med viss "sorg" i hjärtat... plocka ut nästan 50 filmer som jag ska försöka sälja... men man kan ju inte spara allt... eller ?

Jaja, nu är det gjort och kanske väljer jag ut några till innan det är dags... förhoppningsvis lyckas jag få in några kronor i alla fall på loppisen och då ska lite NYA filmer raskt inhandlas :-)

Plockade ihop en låda med lite annat smått & gott också... och det finns nog lite till att leta fram till försäljning... jag är nog egentligen en riktig "samlare" i själ & hjärta och har därför lite svårt att göra mig av med prylar... även om de nu bara ligger undanstoppade i alla fall... men nu får vi se.

Vädret här i Stocholm idag är grått, regnigt och trist... ingen vidare dag alltså och det kanske är bra att man ändå kommer tillbringa den inomhus här på jobbet.

Jag avslutar denna blogg med att sända en extra TANKE till en nära vän vars hund är rejält sjuk och jag håller tummarna för att allt ska gå bra.

Ha en bra onsdag !

Inga kommentarer: